Personal menu
Wyszukiwanie

Zwroty i reklamacje

Zwroty

Klient będący Konsumentem może odstąpić od Umowy bez podania przyczyny poprzez złożenie stosownego oświadczenia w terminie 14 dni. Do zachowania tego terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem.

Jak dokonać zwotu?

ETAP 1 

Wydrukuj i wypełnij poniższy formularz oraz dołącz do niego wydrukowany paragon/fakturę. Jeżeli nie posiadasz dostępu do drukarki, możesz napisać oświadczenie ręcznie uzupełniając je o numer zamówienia oraz adres e-mail i numer konta bankowego, na który mają zostać zwrócone środki.

Formularz odstąpienia od umowy sprzedaży towaru

Zwroty zamówień opłaconych za pośrednictwem serwisu przelewy24 zwracane są na konto kupującego przez serwis przelewy24.

ETAP 2

Przesyłkę ze zwracanym towarem* należy odesłać na adres: Unibutik, ul. Wiedeńska 14, 49-300 Brzeg. Dołącz do przesyłki wcześniej przygotowane dokumenty. Prosimy o odpowiednie zabezpieczenie przesyłki.

*pamiętaj, towar powinien być pełnowartościowy, bez uszkodzeń mechanicznych, śladów użytkowania oraz zapachów.

ETAP 3

Zwrot środków zostanie przekazany na konto bankowe, z którego został dokonany zakup.

Nie przyjmujemy przesyłek za pobraniem oraz z paczkomatów.

 

Pełne pouczenie o odstąpieniu od umowy

 

Wymiana

W unibutik stawiamy na różnorodność, a rzeczy z naszego magazynu szybko się rozchodzą, dlatego niestety nie możemy zapewnić, że zwracany produkt będzie nadal dostępny. Skorzystaj z możliwości zwrotu i spróbuj upolować ulubioną rzecz jeszcze raz.

 

Reklamacje

Zapewniamy możliwość złożenia reklamacji. Jak to zrobić?

ETAP 1 

Wydrukuj i wypełnij poniższy formularz oraz dołącz do niego wydrukowany paragon/fakturę. Jeżeli nie posiadasz dostępu do drukarki, możesz napisać oświadczenie ręcznie uzupełniając je o numer zamówienia oraz adres e-mail.

Formularz reklamacji towaru

ETAP 2

Przesyłkę z reklamowanym towarem* należy odesłać na adres: Unibutik, ul. Wiedeńska 14, 49-300 Brzeg. Dołącz do niej wcześniej przygotowane dokumenty. Prosimy o odpowiednie zabezpieczenie przesyłki.

*pamiętaj, towar powinien być pełnowartościowy, bez uszkodzeń mechanicznych, śladów użytkowania oraz zapachów.

ETAP 3

Jeżeli będzie to możliwe, reklamowany produkt zostanie wymieniony na nowy lub naprawiony. W przypadku braku produktu w aktualnej ofercie sklepu oraz uznania reklamacji zostaną zwrócone Ci pełne koszty poniesionej transakcji na numer bankowy, z którego został dokonany zakup.

Nie przyjmujemy przesyłek za pobraniem oraz z paczkomatów. 

 

W naszym sklepie masz również możliwość rezygnacji z posiadanego konta klienta. Jeżeli chciałbyś je usunąć, wypełnij poniższy formularz, uzupełnij go i prześlij na adres mailowy zwroty@unibutik.pl lub pocztą na adres Wiedeńska 14, 49-300 Brzeg. Jeżeli nie masz możliwości wydrukowania dokumentu, możesz napisać go odręcznie lub w treści maila.

Formularz odstąpienia od umowy świadczenia usług

Pełne pouczenie o odstąpieniu od świadczenia usług

Masz pytania?

Skontaktuj się z nami pod numerem telefonu 789 286 716 lub prześlij wiadomość mailową na adres sklep@unibutik.pl.

OKAZJA MIESIĄCA