Personal menu
Wyszukiwanie

Zwroty i reklamacje

Zwroty

Klient będący Konsumentem może odstąpić od Umowy bez podania przyczyny poprzez złożenie stosownego oświadczenia w terminie 14 dni. Do zachowania tego terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem.

Jak dokonać zwrotu?

SPOSÓB I

ETAP 1 

Wydrukuj i wypełnij poniższy formularz oraz dołącz do niego wydrukowany paragon/fakturę. Jeżeli nie posiadasz dostępu do drukarki, możesz napisać oświadczenie ręcznie uzupełniając je o numer zamówienia oraz adres e-mail i numer konta bankowego, na który mają zostać zwrócone środki.

Formularz odstąpienia od umowy sprzedaży towaru

ETAP 2

Przesyłkę ze zwracanym towarem* należy odesłać na adres: Unibutik, ul. Wiedeńska 14, 49-300 Brzeg. Dołącz do niej wcześniej przygotowane dokumenty. Prosimy o odpowiednie zabezpieczenie przesyłki.

*pamiętaj, towar powinien być pełnowartościowy, bez uszkodzeń mechanicznych, śladów użytkowania oraz zapachów.

ETAP 3

Zwrot środków zostanie przekazany na konto bankowe, z którego został dokonany zakup.

Nie przyjmujemy przesyłek za pobraniem oraz z paczkomatów.

SPOSÓB II – szybkie zwroty z Inpost

ETAP 1 

Wejdź na stronę szybkich zwrotów z Inpost i z listy wybierz Unibutik.

ETAP 2

Następnie wypełnij pola zgodnie z instrukcją zawartą na stronie szybkich zwrotów (numer zamówienia znajdziesz w mailach otrzymanych ze sklepu (zazwyczaj składa się z czterech cyfr po #).

ETAP 3

Poczekaj na akceptację zwrotu po stronie sklepu.

ETAP 4

Po pozytywnej weryfikacji otrzymasz, na podany numer telefonu, sms z dalszymi instrukcjami oraz indywidualnym kodem, który należy podać w paczkomacie.

ETAP 5

Zapakuj towar i odpowiednio zabezpiecz przesyłkę. Udaj się do dowolnego paczkomatu Inpost i wprowadź kod z smsa. Umieść paczkę we wskazanej skrytce i gotowe.

*pamiętaj, towar powinien być pełnowartościowy, bez uszkodzeń mechanicznych, śladów użytkowania oraz zapachów.

Pełne pouczenie o odstąpieniu od umowy

 

Wymiana

W unibutik stawiamy na różnorodność, a rzeczy z naszego magazynu szybko się rozchodzą, dlatego niestety nie możemy zapewnić, że zwracany produkt będzie nadal dostępny. Skorzystaj z możliwości zwrotu i spróbuj upolować ulubioną rzecz jeszcze raz.

 

Reklamacje

Zapewniamy możliwość złożenia reklamacji. Jak to zrobić?

ETAP 1 

Wydrukuj i wypełnij poniższy formularz oraz dołącz do niego wydrukowany paragon/fakturę. Jeżeli nie posiadasz dostępu do drukarki, możesz napisać oświadczenie ręcznie uzupełniając je o numer zamówienia oraz adres e-mail.

Formularz reklamacji towaru

ETAP 2

Przesyłkę z reklamowanym towarem* należy odesłać na adres: Unibutik, ul. Wiedeńska 14, 49-300 Brzeg. Dołącz do niej wcześniej przygotowane dokumenty. Prosimy o odpowiednie zabezpieczenie przesyłki.

*pamiętaj, towar powinien być pełnowartościowy, bez uszkodzeń mechanicznych, śladów użytkowania oraz zapachów.

ETAP 3

Jeżeli będzie to możliwe, reklamowany produkt zostanie wymieniony na nowy lub naprawiony. W przypadku braku produktu w aktualnej ofercie sklepu oraz uznania reklamacji zostaną zwrócone Ci pełne koszty poniesionej transakcji na numer bankowy, z którego został dokonany zakup.

Nie przyjmujemy przesyłek za pobraniem oraz z paczkomatów. 

 

W naszym sklepie masz również możliwość rezygnacji z posiadanego konta klienta. Jeżeli chciałbyś je usunąć, wypełnij poniższy formularz, uzupełnij go i prześlij na adres mailowy zwroty@unibutik.pl lub pocztą na adres Wiedeńska 14, 49-300 Brzeg. Jeżeli nie masz możliwości wydrukowania dokumentu, możesz napisać go odręcznie lub w treści maila.

Formularz odstąpienia od umowy świadczenia usług

Pełne pouczenie o odstąpieniu od świadczenia usług